W związku z realizacją zaleceń, dotyczących zachowania bezpieczeństwa w czasie trwającej pandemii koronawirusa, od 25 stycznia 2022 roku w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu obsługa Mieszkańców będzie odbywać się wyłącznie na parterze budynku w specjalnie wyznaczonych strefach dostępu.

Jednocześnie przypominamy o możliwości załatwiania spraw drogą elektroniczną – poprzez platformę ePUAP, mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., bądź telefonicznie - 32 626 01 00. Najważniejsze numery telefonów znajdują się tutaj. Czynności płatnicze mogą zostać wykonane z domu – poprzez bankowość elektroniczną.

Numery kont bankowych:

- wpłaty z tytułu podatków i opłat lokalnych można dokonywać na indywidualne rachunki bankowe, wskazane w decyzjach otrzymanych od Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu lub na nr konta: 32 1240 2294 1111 0010 2264 9530;

- opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi można dokonywać na indywidualny rachunek bankowy lub na konto o numerze: 88 1240 2294 1111 0010 4938 9482;

- wpłaty pozostałe na konto o numerze: 68 1240 4748 1111 0000 4868 5216.

Pisma papierowe można pozostawić w umieszczonej przy wejściu do urzędu skrzynce podawczej w godzinach pracy urzędu lub wysłać pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz.

- Wiele czynności urzędowych można dziś zrealizować bez wychodzenia z domu. Jest to duża wygoda oraz ostrożność w sytuacji zagrożenia kolejnym wariantem koronawirusa. Zachęcam do korzystania z tej możliwości. Pracownicy Urzędu z taką samą starannością traktują wnioski złożone na odległość, jak te, składane osobiście w budynku Urzędu – komentuje Roman Piaśnik, burmistrz Miasta i Gminy Olkusz.