Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Olkusz

Dlaczego strona internetowa musi kosztować?

Na wielu stronach ze swoją zaskakującą ofertą królują różnego rodzaju darmowe kreatory, które umożliwiają tworzenie stron internetowych dla firm za pomocą zaledwie kilku kliknięć, a w kilka minut można uzyskać gotową witrynę. Czy jednak darmowo znaczy dobrze? Niekoniecznie i to widać wyraźnie jeśli porównamy jakość witryn stworzonych w darmowym generatorze do witryn, które tworzy agencja marketingu internetowego 48 Media. Dlaczego tak ważne jest to, aby jednak nie dać się omamić bezpłatną ofertą i mimo wszystko zlecić wykonanie strony firmowej profesjonalistom?

Darmowa alternatywa, która może rodzić koszty

Można mieć gotową stronę internetową z istotnymi ograniczeniami bardzo szybko, wprost z kreatora. Dopiero z czasem wypłyną na powierzchnie problemy z którymi nie sposób będzie sobie poradzić. Po pierwsze – strona będzie oparta na szablonie i wcześniej czy później może się okazać, że już w sieci istnieje wiele witryn bliźniaczo podobnych i będzie to miało wpływ na postrzeganie marki przedsiębiorstwa. Po drugie – w momencie w którym zajdzie potrzeba, aby rozbudować witrynę o nowe podstrony lub funkcjonalności będzie trzeba dodatkowo, zwykle słono, za to zapłacić. Po trzecie i najważniejsze – strona www z kreatora nigdy nie będzie do Ciebie należeć, a więc w momencie w którym zdecydujesz się, aby zrezygnować z usług takiej firmy to zostaniesz z niczym.

Za co płacisz zamawiając stronę w profesjonalnej agencji?

Strona internetowa, która zostanie zaprojektowana, zaprogramowana oraz stworzona w profesjonalnej firmie będzie kosztować adekwatnie do pracy w nią włożoną. Zaczynając od podstawowych elementów takich jak analiza oczekiwań klienta oraz jego potrzeb odnośnie tego w jaki sposób ma wyglądać strona www i jakie ma spełniać funkcje. Następnie sztab pracowników przygotowuje mapę podstrony i jej pełny projekt. Później następuje jej projektowanie oraz programowanie wraz z przygotowaniem podstawowych zdjęć, treści i grafik. Kolejnym etapem jest testowanie oraz modyfikacja w zależności od oczekiwań i potrzeb. Gdy strona będzie już w pełni gotowa i zatwierdzona przez klienta wtedy trafia na serwer. Na tym etapie zostaje uzupełniona o istotne podstrony i treści wraz z materiałami graficznymi. Po tym etapie następuje jej optymalizacja i przygotowanie pod właściwą interpretację wyszukiwarek internetowych.

Jak więc wyraźnie widać stworzenie strony internetowej to bardziej skomplikowany proces, ale dzięki temu witryna firmowa jest nowoczesna i konkurencyjna, zgodna z najnowszymi standardami.