OGŁOSZENIE
o naborze przedstawicieli mieszkańców do Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego
Trwa VII edycja budżetu obywatelskiego. Chciałbym, by także w tej edycji budżetu obywatelskiego, mieszkańcy mieli wpływ na podejmowane decyzje. W związku z tym powołany zostanie Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego, w składzie którego będą uczestniczyć przedstawiciele mieszkańców Miasta i Gminy Olkusz, którzy wyrażą chęć pracy w tym Zespole, wspólnie z przedstawicielami Rady Miejskiej w Olkuszu i Urzędu Miasta i Gminy Olkusz.
Zespół dokona ostatecznego wyboru propozycji zadań zgłoszonych do VII edycji budżetu obywatelskiego, które zostaną poddane pod głosowanie mieszkańców i będzie uczestniczył w monitorowaniu realizacji zwycięskich projektów.
Chciałbym, by przedstawicielami mieszkańców ,były osoby które aktywnie uczestniczyły w dotychczasowych edycjach budżetu obywatelskiego.
Dlatego proszę mieszkańców Miasta i Gminy Olkusz o zgłaszanie swoich kandydatur do pracy w Zespole ds. Budżetu Obywatelskiego.
Pisemne zgłoszenia proszę przesłać do Urzędu Miasta i Gminy Olkusz do 19 sierpnia 2022 roku na formularzu dostępnym w Punkcie Informacyjno- Podawczym i na stronie internetowej Urzędu www.umig.olkusz.pl. Spośród zgłoszonych kandydatur dokonam wyboru dwóch osób do pracy Zespole w terminie do 31 sierpnia 2022 roku.
Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz
Roman Piaśnik
Formularz zgłoszenia kandydatury