Torby reklamowe mogą być również doskonałym wsparciem prowadzonych przez firmę działań reklamowych. Gdy liczy się efekt, warto zdecydować się na torby reklamowe z nadrukiem wykonanym metodą sitodruku!

 

Wszechstronne, doskonałe dla każdej firmy, trwałe, estetyczne – dzisiaj torby reklamowe nadal są wybierane bardzo często. Ich dużą zaletą jest także szeroka możliwość personalizacji przez wykonanie na nich nadruków.

 

Producenci toreb reklamowych wykonują nadruki kilkoma metodami – jedną z nich jest metoda sitodruku. Co warto o niej wiedzieć?

 

Czym jest sitodruk?

Sitodruk to metoda druku, która polega na wykorzystaniu specjalnych sit – pełnią one rolę formy drukarskiej. Farba przechodzi wtedy przez konkretne elementy sita, aby uzyskać określony projekt.

 

Metoda sitodruku jest stosowana między innymi przy drukowaniu tekstyliów, na przykład koszulek bawełnianych, ale również można wykańczać nią torby reklamowe. Jakie są jej główne zalety, a jakie wady?

 

Torby reklamowe wykończone sitodrukiem – zalety i wady

Metoda nadruku taka jak sitodruk powoduje przede wszystkim, że torby reklamowe wyglądają bardzo estetycznie. Można wtedy wykonać nadruk w pełnej gamie kolorów – zgodnie z oczekiwaniami klienta.

 

Nadruki wykonane są metodą wyróżniają się wysoką trwałością i odpornością. Farby są dobrze kryjące i dają intensywne, żywe kolory. Wobec tego torby reklamowe wykończone metodą sitodruku doskonale sprawdzają się jako wsparcie reklamy.

 

Głównym minusem tej metody jest jej wysoki koszt – im więcej kolorów zostanie zastosowanych, tym te torby reklamowe są droższe.