Chociaż telefonia komórkowa zdominowała świat, w wielu przedsiębiorstwach dużą popularnością wciąż cieszą się telefony stacjonarne, takie jak Gigaset DA310. Są one niezwykle przydatne ze względu na różnego rodzaju funkcje, ułatwiające pracę i pozwalające na skuteczniejsze rozwijanie biznesu. Jednak zanim zakupisz odpowiedni telefon stacjonarny do swojej firmy, sprawdź, czym powinien się charakteryzować i kiedy rzeczywiście okaże się on przydatny dla Twojej firmy?

Telefon stacjonarny w firmie – kiedy rzeczywiście jest przydatny?

Telefon przewodowy przyda się w wielu rodzajach prowadzonej działalności. Oczywiście pierwsze, co nasuwa się na myśl, to firmy typu call center, w których obsługa klienta albo sprzedaż przez telefon są kluczowymi strategiami osiągania przychodu i realizacji codziennych celów przedsiębiorstwa. Jednak to nie jedyne miejsce, w którym telefon przewody, taki jak Gigaset DA310, znajdzie zastosowanie. Przyda się on także firmom, które świadczą usługi – np. informatyczne albo marketingowe, a także w instytucjach i różnego rodzaju biurach, w których konieczny jest kontakt z klientem. Telefony dla firm są idealne również tam, gdzie pracuje duża liczba osób, które muszą mieć zapewnioną prostą i szybką komunikację.

Nowoczesny telefon przewodowy dla firmy – 5 najważniejszych cech

  • Najważniejsze funkcje

Pierwszą cechą nowoczesnego telefonu stacjonarnego jest jego wielofunkcyjność. Tylko kilka funkcji wystarczy, aby sprzęt był przydatny firmie i sprawdzał się każdego dnia, również w sytuacji, kiedy niezbędne jest prowadzenie dziesiątek rozmów z klientami. Do tych funkcji należą przede wszystkim:

  • kilka dzwonków, które można dowolnie przypisywać i tym samym ułatwić sobie pracę, a do tego uczynić ją… przyjemniejszą,
  • regulacja głośności i funkcja wyciszenia, pozwalająca np. zwiększyć natężenie dźwięku w przypadku większego hałasu w biurze,
  • tryb głośnomówiący, dzięki któremu będziesz mógł poszukać ważnych dokumentów i nie będziesz musiał trzymać słuchawki przy uchu,
  • możliwość wybrania ostatniego numeru, z którym rozmawialiśmy,
  • Współpraca z centralkami i siecią telefoniczną

W przypadku przedsiębiorstw, wykorzystujących telefon stacjonarny do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, oraz chcąc podłączyć go np. do centralki PABX, niezbędne są dodatkowe funkcje podłączania. Dzięki temu telefon przewodowy dla firmy można wykorzystywać w różny sposób i tym samym zapewnić sobie pełną elastyczność w zakresie jego użytkowania.

  • Prostota instalacji

Telefon firmowy powinien być przede wszystkim prosty w podłączeniu oraz konfiguracji, co ma szczególne znaczenie, gdy firma korzysta z wielu urządzeń i zatrudnia sporą liczbę pracowników. Co więcej – nowoczesny aparat telefoniczny powinien mieć opcję montażu na ścianie, dzięki czemu zaoszczędzisz miejsce na biurku. Taką opcję ma wspomniany już model Gigaset DA310.

  • Współpraca z zestawami słuchawkowymi

To kluczowa funkcja, która wyróżnia nowoczesne telefony firmowe. Dzięki możliwości połączenia ze słuchawkami, pracownik zyska większy komfort codziennej pracy i będzie mieć wolne ręce podczas rozmowy – a to pozwoli mu np. przeglądać dokumenty albo wyszukiwać informacje w komputerze.

  • Wygodna obsługa

Lekkość słuchawki, intuicyjny panel, wysokiej jakości wyświetlacz, odpowiednio wyprofilowana słuchawka – wszystko to ma znaczenie i da Ci większy komfort podczas codziennej pracy. A to przecież bardzo istotne dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się najwyższą jakością wykonywanych każdego dnia zadań.

Zależy Ci na prostocie i funkcjonalności? Postaw na Gigaset DA310!

Jeżeli chcesz postawić na nowoczesny telefon dla firmy, model Gigaset DA310 będzie rozwiązaniem, które z całą pewnością spełni wszelkie Twoje oczekiwania. Jest to urządzenie niezwykle funkcjonalne, łatwe w konfiguracji i pozwalające realizować codzienne zadania z dbałością o rozmówcę. Polecamy zapoznać się z jego funkcjami i poczytać pozytywne opinie użytkowników!

telefon stacjonarny do firmy